My work Station

Good Morning Semua,
Hari ini saya agak kebosanan. so meh saya nak tunjukkan my work station yang x seberapa nie.. Sebenarnya saya memang seorang yang agak anti-paper a.k.ka i like paperless concept .So i suka minimisekan paper usage in office .so that no unnecessary papers is crumbling around my desk and buat semak.

So memperkenalkan my work station d opis. So konsep minimalist diambil kira dkt workstation I.X la best sangat but i really confortable doing my job here. where i have to face the wall. Mula-mua keje terfikir gak kebosanan yang melanda tapi from the other side of thinking this one should be better.. Very high concentration.
To all saper yang ada workstation yang canggih ker tak yang nak diperkenalkan.. boleh lah buat en3 and tag saya sekali.. Kalau menarik perhatian saya dan ahli panel mana tahu anda dapat rezeki bergolek dari saya sempenea raya nie..
LIVE.LIFE.ENJOY


Comments

Popular Posts