Ex- bosss nak jumpa????

Salam keceriaan,

Tengah hari cenggini terasa perut ku lapor... huhuhuhu apa pun aku tetap gigih puasa.. ishh x sedap la guna aku..
Saya guna I yer.. heheheheh bersopan santun dijalan raya amalan mulia.

Semalam adalah hari yang penuuh dengan kejutan.Kenapa??
Sebenarnya la kan... the day before I dpt sms berbunyi bergini

" k fiza bila free CF LEE nak ajak berbuka puasa"
"Rabu malam boleh?? "

"Aisey dik k fiza x free la ..... nak outstation ..."
" Ok lah malam selasa kita g  berbuka .. datang tau "

" Ok :


Hmmmm.... terkejut den .. CF Lee nak buat majlis ingat kan dah lupa dekat assitan cum PA dia dulu kat Ayamas nie.Samapikan I nak resign pun he's not around. Dalam hati I .. rasa bersalah ker tue..

Tapi apa pun sangat terharu bila dia masih ingat kewujudan I dekat Ayamas dulu..
Bak kata bang2 dekat Ayamas dulu..

" Ko nie Za macam Damak. yang citer dagang pak malau dagang merempat... masa ada  x de sorang pun kenang bila dah tak de esok baru la terasa kehilangan nya.. ko tak percaya tunggu la "

Ha... now skrang dah terbukti cakap abang2 aku tue segalanya benar..Apa pun hidup mesti lah diteruskan.. Sedikit sebanyak memang nampak di mata bos aku tue dia kehilangan assistant.. Bila dia dah start bercakap pasal orang ganti I yang suka piling up keje.

Apa-apa la bos... Apa pun i dah happy ngan keje baru just terharu yang bos baru skrang tahu nak hargai saya..Heheheh meh ler kita tengok kat bawah nie  apa bos i kasik kat i...





Comments

Popular Posts