Qema and K fiza


Hari Khamis malam jumaat adalah hari yang sangat bermakna dalam hidup aku dalam sebuh persahabatan.NAk dijadikan ceritanya Masa amik degree dekat gombak dulu saya ada roomate Wan Nurul Akmal nama nya. Mek kelate.heeee
BAnyak suka dan duka dengan roomates saya 2 tahun ini.Walau pun tahun ketiga tidak mengizinkan saya untuk stay 1 bilik ngan dia tapi we still a good sister and  friend.Lepas abis belajar sempat jugak curi-curi jumpa dalam sibuk2 bekerja.
Rezeki Qema dia dapat offer dekat ExxonMobil untuk terus berkhidmat selepas pratikum.
What so special about this gurl.She's a brialliant.Kalau masa sebilik asyik nampak dia tido jer.. ntah bila dia study.Tapi bila exam results gempak beb.. Every sem Dean List .Proud of you sista.
Terpisah bejumpa terpisah berjumpa..Rupanya jodoh kami kuat.Satu hari dapat call dari si comel nie

" Akak saya dah nak kahwin"
"Haaaa.. dengan siapa , kenal mana?"
dan bermacam-macam soalan lagi dr akak ko nie kan dik.. bukan nya apa shes full of suprise this time memang betul2 suprise.
" Biasa la saya kan akak... belajar last minute kahwin pun last minit jugak "
Dalam hati aku.. Tak pe jodoh ko dik..Amin.. semoga nya dipermudahkan doa ku dalam hati.Happy for her.
Lumrah alam yang baik pasangan nya baik.Syukur dia bertemu dengan pasangan yang memang menghargai dan calon suami dunia akhirat.
Alhamdulilllah.. syukur...
Setelaj beberapa kali pertemuan di atur untuk bertemu di kediaman beliau akhirnya khamis lepas dapat berjumpa.Rindu sangat2 dekat adik yang sorang nie.
Apa-apa all the best ya sayang.Kakak mu berdoa agar bahagai ke akhir hayat.
AMIN

LIVE.LIFE.ENJOY



Comments

mafuza said…
kema????
eh, lama gila x jmpa diaaa!
akak msg la kat girl num die kt fb boley???
die cantiks! ;)
Fiza Amran said…
ok will do... check FB ekk

Popular Posts