Cameron Highlands- Family Trip 28 May 2010

Gambar Cameron Higlands Trip wit fren Januari 2010
*courtesy of Reza Aidid

Salam ,
Menemui sahabat2 blogger ku .. yang ku sayangi dan ku rindui setiap waktu.Ketika ini aku dah berada di bumi Cameron Highlands bersama ahli keluarga kesayangan yang lain.Alhamdulillah ini kali ke-2 keluarga kami dapat berkumpul beramai-ramai sekali lagi ( x ramai pun 8 orang jer).Tanpa disedari semua nya dah besar panjang. Kakak (saya ler tue) dah umur 29 tahun , Angah dah kahwin anak sorang nak masuk no 2 dah,Baby baru lepas konvo degree (27 hb 2010) , adik baru lepas dpt results nurse training with flying colours.Alhamdulillah dan insyaallah semunya menjadi orang berguna.Amanat ayah semua dah hampir terlaksana.syukur kepada hadrat ilahi kerana kami masih lagi satu keluarga yang harmoni dan dilimpahi kasih sayang.
Bersyukur juga kerana kami masih mempunyai seorang ibu @mama yang sungguh  tabah , kuat dan penyayang dalam membersarkan kami walau banyak dugaan melanda.Oleh itu terima kasih Ya Allah kerana memberi peluang ini kepada kami sekali lagi untuk menikmati kurniaan mu ini.
Usai sudah , insyallah sekembali nya dari cameron blog ini akan dipenuhi dengan pengalaman , cerita , suka duka sepanjang peninggalan ku beberapa hari ini.Banyak perkara yang akan dikongsi di sini.Mudah-mudahan segalanya dipermudahkan dan dizinkan oleh Allah S.W.T.



Salam Sayang ,



 

Comments

i pn tumpang hepy since sume fmily u da success :)

Popular Posts