Bosannn

Ntah ler naper ari nie hati x best jer... apa hal ntah memikir benda yg dah lama x fikir.. saja x nak fikir sebenarnya....tapi satu panggilan buat semua merubah segalanya.. haaa apa lagi panggilan bank ler from MBF x lain dan x bukan pasal tunggakan kredit card yang RM75 jer... hmmmm bkn x nak byr dok mencongak budget sbenar nya nak membayar....bila ler benda2 nie nak selesai cakap pasal financial nie aku lah orang yang paling x suka ... sebab apa aku hari2 pikir mcmana nak out from financial issue nie.. penat la... x smpi hujung bulan la gaji dah tinggal suku apa da...
ari-ari aku cari keje baru... nak company baru yg career path lebih baik... x kan sampai tua aku nak keje kat reban..alhamdulillah aku tetap bersyukur cuma dah nature aku nie perlu kan perubahan dalam hidup  x suka duduk di takuk lama jer.. bersama dgn environment yang mmg makin lama makin mendesak fikiran aku..makin buat hati ku sakit....

i know my capability .. tapi bila ko nyer capability di under estimated n issue kerja ko x pernah ada orang nak discuss mesti la sakit hati kan.... plus lagi tiba-tiba dengar cakap2 sumbang kat blakang .. x confront ngan aku lagi blakang ada cakap.. si-sia jer mama hantar pi blajaq tinggi2 tau2 dok tang tue ja

semua org ada impian.. same here my impian nak ada kerjaya yg mantap dan boleh membantu mama yg semakin bertambah usia.. nak la jugak kan bawak mak aku pi umrah... nie gaji bulan2 cukup2 makan bila nya nak simpan.... huhuhuh harap mama tolong byr lagi ada la... aduhhhh runsinggg...

ya allah aku bermohon berdoa bantu aku tolong aku ya allah.. berikan lah aku sinar..aku redha ngan semuanya ..tetapi berikan lah aku kelpangan dan hapuskan lah kesusahan aku..

Comments

Popular Posts